Powered By Blogger

Monday, October 3, 2011

setiap....


Diwaktu kesepian aku cuba renungkan bagimanakah hidup aku yang akan datang nanti.Setiap kali aku menrenung ada saja yang selalu kacau diri aku.Masa demi masa aku cuba tekan lebih dalam lagi tentang kehidupan aku masa akan datang.Tidak mungkin sesuatu kehidupan ada kebahagiaan,adakala kehidupan ini boleh menghancurkan hidup kita atau pun kehidupan berkeluarga.Satu langkah anak tangga aku melompat untuk mencapai kejayaan aku.Kalau aku berdiam diri mungkin aku tidak sampai ke menara yang tinggi seperti sekarang.Walaupun negara sekarang dengan krisis kenaikan harga barang mungkin manusia yang susah tidak mampu untuk hidup yang lebih mewah seperti yang terjadi sekarang.Aku macam seolah-olah hidup penuh dengan cabaran dan rintangan untuk aku capai nanti.Walaupun kita hanya sebagai rakyat biasa kita haruslah jangan membuang masa anda,tak tahu ke pada hari yang lain masa itu akan musnahkan hidup anda.gembiralah anda,berusaha untuk capi impian anda suatu hari nanti

No comments:

Post a Comment